اس تی شاپ - مرجع دانلود دانشجویی کشور

طبقه بندی موضوعی
داده-کاوی-در-شبکه-های-اجتماعی-و-روابط-عمومی-و-بازاریابی-نوین
داده کاوی در شبکه های اجتماعی و روابط عمومی و بازاریابی نوین
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 55
حجم فایل: 1046 کیلوبایت

 


داده کاوی در شبکه های اجتماعی و روابط عمومی و بازاریابی نوین در 55 صفحه و قابل ویرایش

 چکیده
امروزه با گسترش سیستم‌های پایگاهی و حجم بالای داده‌های ذخیره‌شده در این سیستم‌ها، نیاز به ابزاری است تا بتوان داده‌های ذخیره‌شده پردازش کرد و اطلاعات حاصل از این پردازش را در اختیار کاربران قرارداد. با استفاده از پرسش‌های ساده در SQL و ابزارهای گوناگون گزارش گیری معمولی، می‌توان اطلاعاتی را در اختیار کاربران داد تا بتوانند به نتیجه‌گیری در مورد داده‌ها و روابط منطقی میان آن‌ها بپردازند اما وقتی که حجم داده‌ها بالا باشد، کاربران هر چقدر حرفه‌ای و باتجربه باشند نمی‌توانند الگوهای مفید را در میان حجم انبوه داده‌ها تشخیص دهند و یا اگر قادر به این کار هم باشند، هزینه عملیات از نظر نیروی انسانی و مالی بسیار بالا است.داده کاوی فرآیندی پیچیده جهت شناسایی الگوها و مدل‌های صحیح، جدید و به صورت بالقوه مفید، در حجم وسیعی از داده می‌باشد، به طریقی که این الگوها و مدل‌ها برای انسان‌ها قابل‌درک باشند. داده کاوی به صورت یک محصول قابل خریداری نمی‌باشد، بلکه یک رشته علمی و فرآیندی است که بایستی به صورت یک پروژه پیاده‌سازی شود.(Han & Kamber, 2006)در این پژوهش روش داده کاوی برای تجزیه و تحلیل فرآیند روابط عمومی و بازاریابی و ارائه مدل بهینه معرفی می‌شود. بر این اساس چگونگی تجزیه و تحلیل فرآیند روابط عمومی و بازاریابی بر اساس داده کاوی مرور می‌شود و مدل بهینه پیشنهاد می‌گردد.
فهرست مطالب

فصل اول

مقدمه

کلیات گزارش

1-1- مقدمه

1-2- بیان مسئله

1-3- بیان اهمیت و ضرورت

1-4- اهداف گزارش

1-5- پرسش‌های گزارش

فصل دوم

پیشینه تحقیق

مقدمه

2-2- تاریخچه داده کاوی

2-3-  داده کاوی چیست؟

2-4- مزایای داده کاوی

2-5- اساس داده کاوی

2-6- وظایف داده کاوی

2-7- انتخاب یک سیستم داده کاوی

2-8- نمونه‌هایی از سیستم‌های داده کاوی

2-9- عملکردهای جاری داده کاوی

2-10-  رابطه داده کاوی با آنالیز آماری

2-11- محدودیت‌های داده کاوی

2-12 مراحل داده کاوی

2-12-2- مرحله ساخت و احراز اعتبار مدل

2-12-3- مرحله بهره‌برداری

2-13- تکنیک‌های داده کاوی

فصل سوم

تعاریف عمومی، تکنیک ها، روش ها

شبکه‌های اجتماعی

3-1-  مقدمه

3-2- رسانه‌های اجتماعی

3-3- انواع رسانه‌های اجتماعی

3-3-1- پروژه‌های مشارکتی

3-3-2 بلاگها

3-3-3 جوامع محتوا محور

3-3- 4- سایت‌های شبکه‌های اجتماعی

3-3-5- دنیاهای بازی مجازی

3-3-6- دنیای اجتماعی مجازی

3-4- فواید شبکه‌های اجتماعی

3-5- انواع شبکه‌های اجتماعی بر مبنای نوع ارتباطات

3- 6- داده کاوی در وب (وب کاوی)

3-7- نرم‌افزارهای تحلیل شبکه‌های اجتماعی

3-8- مجامع در شبکه‌های اجتماعی

3- 9- چالش‌های پیش رو در شبکه‌های اجتماعی

3-10- روابط عمومی

3-10-1- مقدمه

3-10-2- داده کاوی در روابط عمومی

3-11- مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

3-11-1- مقدمه

3-11-2- فرآیند داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری

3-11-3- شبکه‌های اجتماعی و مدیریت ارتباط با مشتری

3-12- بازاریابی

3-12-1- مقدمه

3-12-3- چرخه زندگی مشتری

3-12-4- بازاریابی الکترونیک

3-12-5- نحوه تعامل با مشتریان شبکه‌های اجتماعی

3-13- کاربرد روش داده کاوی در فرآیند روابط عمومی و بازاریابی بانک ها

3-13-1- مرحله کاوش

3-13-2- مرحله ساخت و احراز اعتبار مدل

3-13-3- مرحله بهره‌برداری و ارائه مدل بهینه برای اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک ها

فصل چهارم

نتیجه گیری و پیشنهادات

بحث، نتیجه‌گیری و پیشنهاد برای پژوهش‌های آتی

پیشنهاد برای پژوهش‌های آتی

منابع

 

فایل خریداری شده شامل فهرست شکلها و جداول می باشد

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی